Inloggen
Inloggen webshop
Avatar
Nog geen klant?

Registreer u als klant en krijg toegang tot de webshop voor de kinderopvang!

Wachtwoord vergeten? - Gebruikersnaam vergeten?

Gebruiker
Wachtwoord
Onthouden

Winkelwagen

Winkelwagen is leeg

In onze webshop

Communicatie omtrent bestellingen en projecten

Ons uitgangspunt is om een complete levering te verzorgen op het juiste moment in de juiste ruimte. U kunt bij het afronden van uw bestelling bij puntje 5 (Extra informatie) een leverspecificatie achterlaten, omtrent de bereikbaarheid, naam groepsruimte, openingstijden, etc.

Wij zullen zoveel mogelijk rekening houden met uw wensen. Indien wij artikelen niet op voorraad hebben en wij deze niet binnen een redelijk termijn kunnen leveren stemmen wij met u een eventuele deellevering of alternatief af. Voor inrichtingsmaterialen, zoals meubilair, vloer- en raamafwerking, speeltoestellen en witgoed bespreken wij met u een specifieke leverdatum. Tevens adviseren wij u over eventuele noodzakelijke voorbereidingen voor de aanstaande levering.


Leveren en plaatsen

Onze chauffeurs en monteurs hebben veel ervaring met de Kinderopvang branche, kennen de gedragsregels en vinden binnen uw locatie snel de weg naar de juiste ruimte. Zeker bij frequente leveringen, van bijvoorbeeld luiers, schoonmaakartikelen en creatieve materialen is het handig als u onze chauffeurs wijst op de ruimtes waar het geplaatst kan worden. Zij zullen vanaf dat moment standaard de betreffende materialen in de aangewezen ruimtes achter laten. Meubilair, en ook andere producten waarop het van toepassing is, worden waterpas gesteld en dusdanig achter gelaten dat het direct in gebruik kan worden genomen. 

Controle 

Onze chauffeurs leveren niet alleen in de gewenste ruimte maar controleren ook samen met u de levering aan de hand van een pakbon. Op deze wijze wordt u later niet verrast door eventuele manco's en heeft u gelijk een beeld van wat er is geleverd en of er eventuele naleveringen volgen. Een nalevering/backorder geven wij duidelijk aan op de pakbon en wij informeren u ook over de te verwachten levertijd. 

Daarnaast werkt Tangara samen met diverse producenten welke in opdracht van Tangara bij u op locatie actief kunnen zijn. Na het plaatsen van het meubilair of speeltoestellen wordt een controle ronde gelopen, waarna u wordt gevraagd de leverbon te ondertekenen. Uw Tangara contactpersoon bezoekt u na de levering en evalueert en controleert samen met u nogmaals alle materialen.
 

Gebruikersinstructie, certificaten en nazorg

Voor onder andere bedden, boxen, commodes en andere producten waarop het van toepassing is ontvangt de locatiemanager/besteller en indien gewenst ook de pedagogisch medewerkers een gebruikersinstructie. Dit komt het gebruikersgemak, veiligheid en levensduur ten goede.

Van een aantal producten zoals speeltoestellen ontvangt u bij levering een certificaat en een logboek.
Wij adviseren u om de certificaten op meerdere plaatsen te bewaren.

Jaarlijks brengen wij een bezoek aan uw locatie(s) en controleren het eerder geleverde meubilair op eventuele afwijkingen en plaatsen waar nodig een service opdracht om het meubilair weer in goede staat te brengen. Zo bent u verzekerd van een lange levensduur en van een veilige werksituatie.

 

 

 

Welkom bij Tangara. Om te kunnen bestellen dient u in te loggen of te registreren.

Ontvang de nieuwsbrief!

Ontvang al het laatste nieuws en ontwikkelingen van Tangara groothandel!

Groothandel voor de kinderopvang
Groothandel voor de kinderopvang